Inte vet jag

Har precis kommit hem från stranden, där jag och Angelica har tagit en trevlig promenad och ätit lite glass och sådant. Det var verkligen jätteskönt, hur varmt som helst och vi gick nästan hela vägen i decimeterdjupt vatten som periodvis var riktigt svalkande (vilket är anledningen till att jag inte badar haha). Snart måste jag åka till jobbet och jag har verkligen ingen lust, men... Måste man så måste man. Föresten, jag har tryckt några tröjor till:
image4
Mina datorproblem är ännu inte lösta. Jag har inte orkat skaffa mig ett nytt virusprogram och det jag har har bestämt sig för att det är för gammalt. Jag har ingen lust att hålla på att tjorva så jag har bara skjutit upp problemet. På tal om att skjuta upp, jag har nu officiellt bokat biljetter till Belgien. Jag åker på lördag och stannar till på torsdag. Tjoho! Bomma (min mormor) är t.o.m. riktigt glad att jag kommer (hon har inte mått bra och har inte velat ha besök) och försökte få mig att stanna längre - men det går ju inte, jag måste till jobbet på fredag igen... Hur som helst, det ska bli kul med ett Belgienbesök. Jag var lite orolig att det inte skulle bli av när det redan hade hunnit bli samma vecka som avresan och jag inte bokat biljetter (host) men som sagt, allt är ordnat. Jag kanske kan hitta några billiga tröjor att trycka på :D. Jag tror jag har köpt alla modeller de har att erbjuda för att rimligt pris på H&M haha. Nej, nu ska jag dricka lite juice. Ha det bra!

/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback