Grön

Jag måste erkänna, jag glömde totalt ringa den där killen. Kanske var det gjort med flit undermedvetet, men jag hade tänkt rådfråga Angélica på kvällen och hade t.o.m. med mig numret, men glömde helt bort det. Så det var det.

I övrigt har jag varit väldigt upptagen faktiskt. Jobb, naturligtvis. Var som sagt hos Angélica i förrgår och åt en massa nachos och såg film: Falling Down och Leon. Leon har jag ju sett massor med gånger förr, men Falling Down var första gången. Rätt bra, om ganska udda. Igår hade jag en hemmakväll med hunden och såg Charlie's Angels, som var tillräckligt underhållande. Inget Oscarmaterial direkt, men det hade jag ju inte väntat mig heller. Tycker dock 2:an är bättre. Ikväll ska jag till Carro och äta scones med Cornelia och Bella. Scones är alltid gott! Imorgon ska jag till optikern och skaffa linser och äta lunch med Angélica. Så ni ser, det händer saker :).

Imorgon börjar ju skolan också. Jag behöver inte gå in för registrering eftersom det är distans jag ska läsa på, men det är dags att kurslitteraturen kommer så jag kan sätta igång med läsandet. Vilken bok ska jag skriva uppsats om då? Antingen blir det Fight Club eller The Importance of Being Earnest. Den första känns ju lite mer originell med tanke på allt som förmodligen är skrivet om Earnest. Jag får se. Nu ska jag äta och ut med hunden innan jag ska åka.

Känner mig för övrigt väldigt grön idag; alla mina kläder är gröna av någon anledning. Hm...

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback