Flyg fula fluga

När jag kom hem från jobbet i natt (vid 2-tiden) insåg jag att det faktiskt är imorgon(!) jag åker till Belgien. Jag har inte ordnat någonting! Jag menar, det var bara i förrgår jag bokade biljetterna. Så jag satte mig och skrev en lista på allt jag bara måste ordna idag. Jag har klarat av 4 av 10... Detta trots att jag fick för lite sömn (igen) då de börjar spika här utanför vid 8-tiden. Det ska bli skönt att få sova ut lite (om sova ut innebär att bli väckt klockan 8 av en otroligt högljudd radio - min mormor är mer eller mindre döv).

Jag ser hur som helst fram emot resan. Jag avskyr verkligen att flyga (jag blir helt vimmelkantig) men det går ju över dagen efter och då är det bara trevligt. Iofs är det inte speciellt händelserikt, jag har precis varit till biblioteket för att låna 4 böcker som ska sälla sig till de 5 jag redan har, vilka ska utgöra min underhållning i veckan. Det finns inte så mycket att göra hos en 92-åring som somnar framför tv:n klockan ett på eftermiddagen. Men jag klagar inte :).

Dagens låtlista (utan inbördes ordning):
Band of Horses - The Funeral
My Chemical Romance - Mama
Franz Ferdinand - The Fallen
Coldplay - Speed of Sound
Bloc Party - Helicopter


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du får en trevlig resa! :) Kram

2007-08-12 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback