Fluff!

Jag hittade världens bästa matsak igår: marshmallow fluff! Bara ordet fluff är ju alldeles underbart, och marshmallows är aldrig fel de heller. Jag bara måste pröva det någon gång! De varma mackorna igår var riktigt goda de också, Angélica har en tendens att få ut det bästa ur maten haha (grapefruit juice!).

Så, vad har jag haft för mig? Jag har jobbat... Jag tror inte jag gjort något mer. Min dator håller på att rasa ihop, eller, internet explorer i alla fall. Har ingen aning om vad som är fel, det brukar aldrig bli något fel på min dator (förutom den där gången när det inte startade mer... host) men nu får jag sätta igång och köra virusprogram och en massa sådant tjaffs. Suck. Idag kommer Hubert (min moster - inte en man) också, och hon har en tendens att vara lite jobbig ibland. Men vi får väl se. Kommer man över molnet av parfym som omger henne, och en tendens att äta upp dyr sylt som om det vore yoghurt så är hon väl inte så farlig.

Nej, nu ska jag titta på Project Runway som jag spelat in och starta lite virusprogram på datorn. WIsh me luck!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback