Borderline creepy

Okej, ny utveckling: Igår skrev jag ju om killen som gav mig sitt telefonnummer. Igår kväll kom så då en kvinna i 40-årsåldern till kassan och handlade och jag tog hennes beställning etc. Så säger hon helt plötsligt, "Du fick ett telefonnummer av en kille igår." Jag får så klart världens chock för jag har ingen aning om hur hon visste vem jag var! Så jag säger bara, "Jaa..." och så säger hon, "Du ska ringa honom på fredag." Allt jag kan säga är okej, för jag är helt i chocktillstånd och aning skrajsen. Hur i hela friden visste hon vem jag var?! Hon satt inte i bilen så vitt jag kommer ihåg. Spooky. Jag kanske har fått en egen stalker? Jag kan ju inte säga att det uppmuntrade mig att ringa honom haha.

I övrigt har jag lyckats få kring 8 timmars sömn i natt, vilket är det mesta jag fått på 4 dagar och det känns skönt. Datorn krånglar fortfarande och jag vet inte hur mycket jag ska orka bry mig. Jag vill trycka mer tröjor men har slut på t-shirts att trycka på (suck). Skolan börjar snart och jag har ingen lust. Sommaren är snart slut och det känns som att den knappt börjat. Jag ska på kräftskiva hos Angélica ikväll vilket ska bli gott. Jag är rätt nöjd just nu. Jag är inte ens sugen på glass.

Kommentarer
Postat av: Susanna

haha gud sâ spännande! du mâste ju ringa! :p Jag blir jättenyfiken av sânt där!!

2007-08-22 @ 17:01:46
Postat av: Helena

What?! Det där var ju inte något som händer varje dag precis :D Förstår att du blev paff! Förresten ska du vara glad för att din dator iaf fungerar - det gör inte våran! Den har pajjat helt! Damn. Sitter just nu i en datasal på Högskolan Dalarna :P Kram

2007-08-22 @ 20:25:06
Postat av: Angélica

DU MÅSTE RINGA KILLEN! TA MED NUMRET TILL MIG SÅ RINGER VI ALLA TRE :)

2007-08-23 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback