Blargh

Jobbig dag på jobbet idag. Jobbiga människor som lägger sig i vad man gör. Mattias hittade som vanligt fel i allting man gör. Whatever. Fick väldigt sen rast också så jag var helt utsvulten. Men jag överlevde, så whatever.  Micke lät mig i alla fall gå hem tidigt vilket verkligen mottogs tacksamt. Jag känner mig lite uppgiven, måste ta mig igenom dessa veckor nu och hoppas saker ställs till rätta sedan igen. Av någon anledning försökte de ge mig mitt schema hela tiden, men det har jag ju fått redan! Fattar ingenting, menmen... Whatever.

Skola på måndag. Knepigt! Det blir dock distans, vilket är skönt. Hade missat hälften av lektionerna annars. Men som det är nu blir det en massa plugg utan lektioner, vilket jag borde kunna klämma in. Om inte annat får jag läsa på rasterna haha.

Dagens låt: Yellowcard - Oceans Avenue och Kaiser Chiefs - My Kind of Guy.

Nej, jag har inget vettigt att säga idag. Jag ville bara klaga på jobbet lite. Eller föresten, jag har ju tryckt en tröja till:
image8
Take care!

Kommentarer
Postat av: Susanna

det var exakt likadant pâ mitt jobb idag. alldeles för mycket folk, och kollegor (som anser sig vara 'chefer') som hittar fel i allt man gör. usch.

2007-08-23 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback